Pytania i odpowiedzi
- polisy OC sprawcy w związku z uszkodzeniem Twojego pojazdu,
- z własnej polisy lub OC sprawcy w przypadku uszkodzenia nieruchomości (zalania, pożaru etc.)
Umowa cesji polega na sprzedaży praw do dochodzenia odszkodowania w zamian za umówioną kwotę. Należy podkreślić, że sprzedaży podlega jedynie część przyszłego odszkodowania, środki otrzymane wcześniej od ubezpieczyciela pozostają wyłącznie Twoją własnością i nigdy nie będziesz musiał ich zwracać.
Zarówno w przypadku uszkodzenia nieruchomości, jak i pojazdów, możesz ubiegać się o dopłatę za szkody nawet sprzed 3 lat.
Specjalizujemy się w odkupie odszkodowań z tytułu uszkodzonych nieruchomości ( zalanie, pożar itd. ) oraz uszkodzonych samochodów, motocykli, pojazdów specjalistycznych oraz quadów. Jeżeli ubezpieczyciel wypłacił Ci odszkodowanie na 99% jest ono zaniżone.
Dopłatę mogą otrzymać osoby, które w ciągu ostatnich 3 lat poniosły z nie swojej winy szkodę. Decydująca jest data wydania decyzji o przyznaniu odszkodowania. Rozliczenie szkody musi odbyć się metodą kosztorysową, a nie bezgotówkową. Dopłata do odszkodowania nie będzie Ci przysługiwała jeżeli wcześniej zawarłeś ugodę z ubezpieczycielem.
Zarówno w przypadku uszkodzenia nieruchomości, jak i pojazdu konieczna jest decyzja ubezpieczyciela oraz kosztorys naprawy. Dokumenty możesz przesłać e-mailem, za pomocą formularza jako skany lub zdjęcia. Jeśli posiadasz dodatkowe dokumenty, takie jak niezależne wyceny, zdjęcia uszkodzeń czy istotna korespondencja z ubezpieczycielem, warto je dołączyć. To może wpłynąć na wysokość proponowanej dopłaty.
Nie, klient nie ponosi żadnych kosztów na żadnym etapie współpracy z nami. Bezpłatnie przeprowadzamy analizę kosztorysu, wycenę dopłaty oraz przygotowujemy umowę cesji.
Skup odszkodowań jest w pełni bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa (art. 509 § 1 K.C.). Zgodnie z nimi „wierzyciel może przenieść wierzytelność na osobę trzecią bez zgody dłużnika (…)”.
Wysokość dopłaty jest uzależniona od wartości szkody oraz stopnia niedoszacowania ze strony ubezpieczyciela. Nasze ekspertyzy wykonywane przez specjalistów pozwalają ustalić dokładną kwotę dopłaty.
Nie, otrzymane wcześniej odszkodowanie od ubezpieczyciela pozostaje wyłącznie Twoje i nie podlega procesowi odkupu. Odkup odszkodowania dotyczy jedynie części odszkodowania, która nie została jeszcze wypłacona przez ubezpieczyciela.
Nie, kwota dopłaty do odszkodowania, którą otrzymasz, nie podlega zwrotowi. Przyznana suma jest Twoją pełnoprawną własnością za sprzedanie nam praw do odszkodowania. Nabywając prawo do odszkodowania bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za cały proces dochodzenia odszkodowania i nie ma żadnych podstaw do żądania zwrotu dopłaty od klienta, nawet w przypadku niekorzystnego rozstrzygnięcia sądowego.
Oczywiście, cały proces analizy, przedstawienia propozycji dodatkowej dopłaty do odszkodowania oraz podpisania umowy odbywa się w pełni ONLINE. W ten sposób jesteśmy w stanie przeprowadzić proces odkupu szkody w każdym zakątku Polski z dostępem do Internetu. Taki sposób realizacji pozwala na wygodne załatwienie formalności i szybkie otrzymanie dodatkowych pieniędzy.
Tak, zachęcamy do dołączania fotografii uszkodzeń, ponieważ pomaga to poszerzyć zakres analizy i potencjalnie zwiększyć wartość dopłaty. W przypadku uszkodzenia nieruchomości ubezpieczyciele często zaniżają odszkodowanie poprzez pomijanie szeregu prac, które powinny zostać wykonane. W przypadku uszkodzeń pojazdów zdjęcia pozwalają nam ocenić, czy wszystkie uszkodzone elementy zostały uwzględnione w kosztorysie i czy kwalifikują się do naprawy lub wymiany na nowe części. Jeśli mamy do czynienia ze szkodą całkowitą pojazdu, zdjęcia umożliwiają ocenę, czy ubezpieczyciel prawidłowo ustalił wartość pojazdu po szkodzie.
Tak, jednak podjęcie decyzji o dopłacie będzie możliwe dopiero po pogłębionej analizie danej sprawy. W takim przypadku niezbędne będzie przesłanie wszystkich dokumentów otrzymanych od Ubezpieczyciela, a także opis całego zdarzenia. Ubezpieczyciele często bezpodstawnie odmawiają wypłaty jakiekolwiek odszkodowania.
Tak, uzyskanie dopłaty do odszkodowania jest możliwe także wtedy, gdy pojazd został sprzedany. Nie ma żadnego znaczenia czy w chwili sprzedaży pojazd był naprawiony po kolizji czy też nie – w takim przypadku do analizy dokumentacji niezbędna będzie umowa sprzedaży pojazdu.
O odszkodowanie z tytułu utraty wartości handlowej pojazdu można się ubiegać w przypadku pierwszej szkody częściowej w samochodach nie starszych niż 6 lat. Istotne jest jednak, aby pojazd został naprawiony w Autoryzowanej Stacji Obsługi, zgodnie z technologią producenta, co można potwierdzić fakturami za naprawę i zakup oryginalnych części.
W przypadku pojazdów jak i nieruchomości Ubezpieczyciele często odmawiają wypłaty dodatkowego odszkodowania, wskazując iż niezbędne jest przedstawienie faktur za naprawę.
Trzeba podkreślić, że poszkodowany nie ma takiego obowiązku. Kwota wyliczona przez towarzystwo ubezpieczeniowe w kosztorysie przysługuje bez względu na naprawę bądź jej brak.
Tak, jest to możliwe. Warunkiem jest uzyskanie zgody od leasingodawcy (pomagamy uzyskać stosowne pismo) .
Tak. Szkodę należy zgłosić do ubezpieczyciela sprawcy szkody (np. sąsiada, który nas zalał) lub do naszego ubezpieczyciela. Gdy towarzystwo ubezpieczeniowe przyjmie odpowiedzialność i dostarczy Ci dokumenty szkody wyślij je do nas, po analizie zaproponujemy kwotę dopłaty do odszkodowania.
Tak. Większość zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych ma polskich przedstawicieli odpowiedzialnych za likwidację szkody. Jeżeli masz problem z ustaleniem właściwego ubezpieczyciela, skontaktuj się z nami.
Jako jedyni na rynku podpisujemy dokumenty w pełni ONLINE! Wysyłamy umowę cesji na twój email, po zapoznaniu się z nią masz możliwość jej podpisania jednym kliknięciem, bez instalowania jakichkolwiek programów czy aplikacji. Umówioną kwotę wysyłamy niezwłocznie po zdalnym podpisaniu umowy. Środki na Twoim koncie mogą być już po kilku godzinach od pierwszego kontaktu z nami.
W dużej mierze ten czas zależy od Ciebie. Wysyłasz nam dokumenty, my analizujemy szkodę i w czasie 4 godzin przedstawimy CI ofertę odkupu szkody. Jeżeli nasza oferta będzie Ci odpowiadała niezwłocznie wyślemy dokumenty do podpisania na Twój email. Podpisujesz dokumenty, my ekspresowo wysyłamy pieniądze na Twoje konto.
Tak, w takim przypadku jest także możliwość uzyskania dopłaty.
Tak, kiedy przekazujesz nam dokumenty dotyczące szkody, możesz być pewny, że Twoje dane osobowe są w pełni bezpieczne. Dbamy o ochronę wszelkich informacji, które otrzymujemy od naszych Klientów. Nie ma mowy o udostępnianiu tych danych żadnym innym podmiotom ani ich wykorzystywaniu w celach związanych z marketingiem. Całkowicie przestrzegamy przepisów zawartych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. Masz stuprocentową pewność, że Twoje dane znajdują się w bezpiecznych rękach.